وبلاگ پسر

طلاق کهربا و جانی Finalise

به گزارش امبر هرد و جانی دپ نهایی طلاق خود را در این آخر هفته بی بی سی، برای پایان دادن به ماه از عدم توافق بر سر شرایط از حل و فصل.

زن و شوهر اول جدایی و قصد خود را برای طلاق در ماه مه سال گذشته اعلام کرد، با استناد به تفاوت های آشتی ناپذیر برای تقسیم می شود. این به زودی توسط اتهامات سوء استفاده فیزیکی شنیده، که دیدم بازیگر اعطا سفارش ضابط موقت در برابر دزدان دریایی کارائیب بازیگر به دنبال داشت. دپ همیشه به شدت این ادعا را رد کرده، و پس از حل و فصل طلاق در ماه آگوست، شنیده درخواست گفته به عنوان بخشی از توافق حل و فصل کناره گیری کرد.

"، رابطه ما به شدت پرشور و در زمان فرار، اما همیشه موظف به عشق بود" شنیده و جانی دپ در یک بیانیه مشترک در آن زمان گفت. "نه حزب اتهامات نادرست برای منافع مالی کرده است. هرگز قصد آسیب فیزیکی یا عاطفی وجود دارد."

که او اعلام کرد او را کمک به خیریه - - از آن زمان با این حال، شده است به شدت عقب و جلو بین وکلا این جفت ارز در خصوص میزان 7 میلیون $ در حل و فصل به شنیده اعطا عموم و اینکه آیا جانی دپ به میزان شنیده می دهد یا نه، و یا به آن کمک مالی به طور مستقیم خود را. این در حال حاضر تصمیم گرفته شده است که دپ را به مقدار به او در حال حاضر همسر سابق پرداخت هزینه برای او را به کمک مالی.

مقالات نهایی همچنین دولت است که هرد سگ خود تپانچه و بو را حفظ خواهد کرد، و یک اسب به نام فلش، و درخواست برای سفارش ضابط ادامه در برابر دپ رها کردن. دپ، در عین حال، خواص زن و شوهر در LA، پاریس، و جزیره خصوصی خود را در باهاما، و همچنین مجموعه این زوج به بیش از 40 خودرو را حفظ خواهد کرد. هر دو بازیگر خواهد شد از صحبت کردن در مورد رابطه خود را در عرصه عمومی منع شده، و نه خواهد حمایت از همسر دریافت خواهید کرد.

وکیل دپ، لورا Wasser، روز جمعه گفت که آنها "همه خوشحال به قرار دادن این فصل ناخوشایند در آقای دپ و زندگی خانواده اش پشت سر آنها"، در حالی که وکیل هرد به این نتیجه رسیدند که آن را "روز بزرگ" برای مشتری خود بود و "همه کهربا می خواست طلاق و در حال حاضر او است. "

+ نوشته شده در جمعه 22 بهمن 1395ساعت 12:46 توسط okpara

چرا ورساچه نشان خواهد داد نه در طراحی لباس

در ماه جولای در پاییز / زمستان 2017 لباس زنانه نشان می دهد و یا - مدیر عامل شرکت ورساچه، جاناتان Akeroyd، مشخص کرده است دلیل این که چرا ورساچه نمی شود نشان آتلیه آن ورساچه بهار / تابستان 2017 مجموعه در طراحی لباس هفته مد این آخر هفته.Atelier Versace autumn/winter 2016

"در حال حاضر، ما شش نشان می دهد در سال، و احساس من این است: که بسیاری از نشان می دهد، گفت:" Akeroyd (اشاره به دو مرد، دو زن و دو در مقابل ورساچه را نشان می دهد)، گزارش نیویورک تایمز. "هشت، اگر شما تعداد طراحی لباس، بیش از حد به نظر می رسد. و همه ما می دانیم که مدل در حال تغییر است بسیار زیادی است، پس چرا این فرصت را به چیز جدیدی را امتحان را ندارد؟ "

تغییرات او با اشاره به نگرانی از تصویب مدل را ببینید در حال حاضر، خرید در حال حاضر با مارک های مختلف (چیزی ورساچه یکی از اولین تا با در مقابل آن نام تجاری ورساچه بود). ادغام لباس مردانه و زنانه؛ و تصمیم ساخته شده توسط یک تعداد انگشت شماری از مارک های زنان آماده به سایش برای آمدن به برنامه زنانه رسمی در ماه فوریه و سپتامبر و حرکت خود نشان می دهد به سقوط در خط با لباس مردانه ویترین در ماه ژانویه و ژوئن، به مجموعه های خود را دیگر در فروشگاه کف.

در عوض، ورساچه خواهد "حوادث مشتری عمده" نگه دارید در حال حاضر مجموعه طراحی لباس طراحی شده توسط مدیر خلاق دوناتلا ورساچه - یک حرکت زرنگ و دانا است که دارای پتانسیل به مشتری مواجه از صنعت متمرکز شده است، اما نه یکی است که طراحی شده است برای صرفه جویی در پول خانه با توجه به Akeroyd. "این زمان و شدت تولید یک نمایش است،" او به دلایل خود را به لرزش تا روش ارائه آن را توضیح داد. "سرمایه گذاری تغییر نکرده است. آتلیه همان اندازه است. "

Akeroyd ورساچه در سال گذشته از الکساندر مک کوئین که در آن او مدیر عامل شرکت به مدت 12 سال بود پیوست. "ورساچه نام تجاری سبک زندگی یاد جهانی به عنوان یک نام برتر در لوکس به رسمیت شناخته است،" او در آن زمان گفت. "من مشتاقانه منتظر اجرای یک استراتژی کسب و کار طولانی مدت است که جهت رویایی و خلاق دوناتلا ورساچه و تیم او حمایت می کند."

+ نوشته شده در جمعه 22 بهمن 1395ساعت 12:43 توسط okpara